Hoe krijg ik goed wifi in mijn schuur?

Ik wil graag wifi in mijn schuur, mijn schuur staat 30 meter vanaf mijn huis, een aangezien dat ik een groot gezin heb heb ik weinig ruimte om thuis te gaan werken dus ik wou liever in de schuur werken maar de probleem is er is geen wifi

als er idee zijn zie ik het graag
zou een goede router met internetkapel wel lukken?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Antwoorden (2)

idee 1: een internet kabel naar de schuur graven
( beste internet verbinding, wel veel werk )

idee 2: Als jou huis tegenover de schuur staat en open veld,
kun je aan je huis een buiten Access Point maken.
( Wifi kan in open veld 100 meter halen zonder muren en objecten )

idee 3: mobiel internet delen van je mobiel naar je computer.
( Als je voldoende GB hebt. )
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Ik zou daar idee 4 aan willen toevoegen, een powerline set waarvan eentje in de schuur komt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
In mijn schuur zitten ook muuren tussen,
Zou een powerline gaan werken??
MasterSword
4 jaar geleden
ik heb ook powerline geprobeerd bij iemand met een schuur ver van het huis
( kreeg geen verbinding, daarom zette ik het niet op idee 4 )
paulus811
4 jaar geleden
Een powerline verbind via het electriciteitsnet binnen het huis en de schuur als de stroom daar vanuit het huis komt (dat neem ik aan tenminste)
Als er een stroomaansluiting in die schuur zit zou een powerlan een oplossing kunnen zijn.