Is het mogelijk om via het internetabonnement van mijn mobiele telefoon te kunnen internetten op een nettop (via draadloze verbinding misschien?)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Op veel mobiele telefoons zit inderdaad een modem functie.
Dit kan draadloos of met een usb'tje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maak een verbinding tussen je pc en je telefoon via kabel, bluetooth of infrarood en je kunt je telefoon als modem gebruiken.
Houd wel je datalimiet in de gaten, niet alle providers vinden dit ok
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
allereerst ik heb hier geen ervaring mee, maar weet dat het kan.
je sluit je telefoon aan in dit geval met kabel. je flaptop herkend nu nieuwe hardewaren, doorloop die eventuele wizard.
als ik heet wel heb kun je die nu terugvinden bij mijn netwerkverbindingen.
activeer de htc verbinding. en nu zou je moeten kunnen surfen.
moment ik probeer het zelf wel even.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op je GSM staat "Internet Connection Sharing" (gedeelde internetverbinding) dit aanklikken, GPRS verbinding selecteren en de USB verbinding (in de dropdowns), activeren (linker softkey) en kabeltjes inprikken. Als het goed is werkt het dan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En? en? en? doet ie het? :)
Het is mogelijk als je je telefoon als (draadloos) modem kunt gebruiken.

Let op: Lees wel eerst de Algemene Voorwaarden van je mobiele telefoonabonnement, veel aanbieders verbieden dit namelijk!