Het beste site om memes te maken is bij Memelove.nl. Het is een meme site in het nederlandse taal. Bij verschillende figuren kun je grappige tekst plaatsen of je mag jouw eigen afbeelding uploaden en tekst erbij doen. Hier is de link: www.memelove.nl. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Ik denk juist dat vraagsteller bedoelt dat je dan niet het logo van (in dit geval) memelove in het beeld krijgt

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik altijd de app "Meme It" voor Android, deze is gratis en gebruikt geen watermerk. Het nadeel is wel dat je zelf plaatjes moet zoeken, met de app komen geen plaatjes.
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je. Dat is precies wat ik zocht.