Suggesties op Youtube staan niet meer rechts op de pagina, daar staan ineens de reacties. Hoe kan je dat verhelpen?

Op YouTube (Android-tablet) stonden voorheen de suggesties voor andere video's rechts op de pagina. De reacties stonden dan onderaan de video die gekeken wordt (links op de pagina, in compact scherm). Nu staan de reacties ineens rechts en zijn de suggesties verdwenen. YouTube staat niet in de 'beperkte modus'. Weet iemand hoe je dat kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Dit is een bug van Youtube, sinds vandaag. Deze zal door Youtube ook opgelost moeten worden.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oké, bedankt. Kan ik de kinderen weer uit de 'paniekmodus' halen....