Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben 16 jaar en gok online kan de online goksite het geld terugeisen en krijgen?

Ik ben 16 jaar en gok online ik doe dit wel op mijn vaders account.. Dit account heb ik ook al geverifieerd alleen ik stort het geld wel steeds naar mijn jongerenrekening.. Kan de online goksite het geld terugeisen en krijgen.. Of zou ik hier nog met iemand anders problemen mee kunnen krijgen.. De belastingdienst bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Amadea
4 jaar geleden
Weet jouw vader hier wél van, of doe je het stiekem?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja je vader kan daar ernstige problemen mee krijgen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Stiekem....
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik zou dit maar snel bekennen dan, voordat hij erachterkomt.
Jouw vader is verantwoordelijk voor jouw!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De goksite zelf kan het geld niet terugeisen !...
Gewonnen is gewonnen punt.
Ze kunnen wel moeilijk doen met het uitbetalen als ze het weten.
zolang het niet over bedragen gaan over duizenden euro's zal de belastingdienst niks doen..
vaders account, Bedoel ja daarmee zijn bank account of zijn gok account ?
ik zou eerder bang zijn op de reactie van je vader, dan van de belastingdienst.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet haast zeker dat het een niet legale goksite is die dus geen vergunning heeft.
Het geld wat je daar wint is zwart geld afkomstig van een criminele organisatie.
De belasting kan van jouw bank op de hoogte gebracht worden van verdachte transacties.
Al het verkregen geld en je inleg ben je dan kwijt als de belastingdienst je op het spoor komt.
Mijn advies stop er direct mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding