Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geeft Ipad2 de volgende melding: "E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt."?

Sinds vandaag zijn op mijn Ipad2 bijna alle postbussen in de mail verdwenen. Heb alleen nog "inkomend". Als ik een mail wil verwijderen krijg ik dan ook de melding dat dat niet kan omdat er geen prullenmand meer is! Als ik probeer mijn mail binnen te halen krijg ik dus bovenstaande melding. Ik heb een hotmailaccount. Ik heb de account al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd. Helaas lost dit het probleem niet op. Naast het hotmailaccount heb ik ook een ICloud account ingesteld, echter dit is niet de standaardaccount. Wie heeft een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij hotmail is het zo dat als je bv 1 maand ofzo niet meer via de website op hotmail geweest bent je account geblokkeerd is. (wegens het versturen van spam) ik heb dit 2x gehad, nog nooit 1 spam mail verstuurd. Gewoon even kijken op de website. Bij mij kon hij toen ook niets meer ophalen ofzo. Anders even mailtje naar support van hotmail
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding