Ik heb mijn instellingen van chrome geïmporteerd in microsoft edge. Hoe maak ik dit ongedaan?

Ik kan niet op websites op mijn school komen. Dat heeft volgens mij te maken met mijn cookie instellingen ofzo. Ik probeerde een andere browser (microsoft edge) en dat werkte wel. Ik wou controleren of het aan mijn cookie instellingen lag en dat deed ik dus maar nu werken de websites ook niet op microsoft edge. Hoe maak ik dit ongedaan?

4 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (2)

Klik in Edge rechtsboven op de drie puntjes en kies voor Instellingen. Ga dan naar Privacy en beveiliging. Met de knop "Kies wat u wilt wissen" kun je o.a. je cookies verwijderen.
Toegevoegd op 11 september 2019 08:33: afbeelding
Plaatje bij antwoord
bamibal
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Snap de min niet. Plus.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik hoop dat de minnaar met een beter antwoord komt. +
Nattehond
4 jaar geleden
Bedankt ik heb het probleem opgelost.
Download Ccleaner
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download
en
- verwijder hiermee alle cookies van Edge (en indien gewenst Chrome) of
- verwijder alleen de cookies van school.
Ga hiervoor naar Opties – Cookies en zoek op de betreffende cookies. Verwijder ze met de rechtermuisknop - ‘Nu verwijderen’.
.
Als je Edge helemaal wilt terugzetten naar standaardinstellingen: ga naar Instellingen, onderdeel Apps, sub Apps en onderdelen, activeer de app Microsoft Edge, link Geavanceerde opties en vervolg met de knop Herstellen om Edge met behoud van persoonlijke gegevens te herstellen of de knop Opnieuw instellen om Edge (met behoud van de opgeslagen favorieten) compleet te resetten.
Toegevoegd op 11 september 2019 08:46: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
Nattehond
4 jaar geleden
Bedankt ik heb het probleem opgelost.