Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn instellingen van chrome geïmporteerd in microsoft edge. Hoe maak ik dit ongedaan?

Ik kan niet op websites op mijn school komen. Dat heeft volgens mij te maken met mijn cookie instellingen ofzo. Ik probeerde een andere browser (microsoft edge) en dat werkte wel. Ik wou controleren of het aan mijn cookie instellingen lag en dat deed ik dus maar nu werken de websites ook niet op microsoft edge. Hoe maak ik dit ongedaan?

4 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Klik in Edge rechtsboven op de drie puntjes en kies voor Instellingen. Ga dan naar Privacy en beveiliging. Met de knop "Kies wat u wilt wissen" kun je o.a. je cookies verwijderen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 11 september 2019 08:33: afbeelding
Plaatje bij antwoord
bamibal
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Snap de min niet. Plus.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik hoop dat de minnaar met een beter antwoord komt. +
Nattehond
4 jaar geleden
Bedankt ik heb het probleem opgelost.
Download Ccleaner
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download
en
- verwijder hiermee alle cookies van Edge (en indien gewenst Chrome) of
- verwijder alleen de cookies van school.
Ga hiervoor naar Opties – Cookies en zoek op de betreffende cookies. Verwijder ze met de rechtermuisknop - ‘Nu verwijderen’.
.
Als je Edge helemaal wilt terugzetten naar standaardinstellingen: ga naar Instellingen, onderdeel Apps, sub Apps en onderdelen, activeer de app Microsoft Edge, link Geavanceerde opties en vervolg met de knop Herstellen om Edge met behoud van persoonlijke gegevens te herstellen of de knop Opnieuw instellen om Edge (met behoud van de opgeslagen favorieten) compleet te resetten.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 11 september 2019 08:46: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
Nattehond
4 jaar geleden
Bedankt ik heb het probleem opgelost.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding