Wat is goede software of een goede website om een creatief dossier bij te houden?

Voor mooie websites, menu's, afbeeldingen, etc, etc

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn vraag is niet helemaal duidelijk gok ik, gezien de antwoorden.

Ik zoek dus NIET iets om websites te maken.

Ik zoek iets om een creatief dossier bij te houden.

In dit creatieve dossier wil ik afbeeldingen plaatsen van andere websites, gewone afbeeldingen, etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeuhhh stomme vraag wellicht maar wat IS een creatief dossier ???

Het beste antwoord

Ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt :) Anders hoor ik het wel.

Een redelijk bekende oplossing hiervoor dat is Onenote van microsoft. Dit is een soort project-management tool waar meerdere mensen tegelijk kunnen samenwerken (maar in je eentje kan ook natuurlijk). Je kunt dan eenvoudig word-bestanden, websites, geluiden, presentaties, etc. bij elkaar "gooien" als ze relevant zijn voor een project.

Neem anders een kijkje op de website van Microsoft (zie onder) waar ze dit demonstreren.

Gelukkig zijn er voldoende gratis alternatieven hiervoor. Zoek gewoon naar "free alternative onenote" en je zult er velen vinden. Een paar hieronder ook weer. Op de blogspot een onderzoekje van iemand naar gratis alternatieven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik vind zelf webs.com een hele goeie. Maar 000webhost is ook een goede , alleen is die voor gevorderde
(wel engels).
Als je echt voor makkelijk gaat moet je voor www.zikle.nl gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor echt een mooie site, zoals ook veel websitebouwers het doen (o.a. mijn oom) is met HTML-codes. Je opent kladblok en dan werk je met tags (of hoe die dingen ook heten)
vb. (dit is de basis voor HTML website, je moet de puntjes wel even weghalen)

Hier komt je titel

Hier komt je hoofdtekst

voor goede uitleg én de tags vind ik http://www.anouksweb.nl/html/html.php erg handig
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan alleen html code heb je meestal niks. Komt meer bij kijken tegenwoordig. Zoals CSS en afbeeldingen. Ik weet het een en andere van html en css dus de broncode kopiëren is niet echt wat ik bedoel. Ik zoek gewoon een slim opslag systeem voor mooie zaken op het internet.