Kan de zoekgeschiedenis van telefoon achterhaald worden via router?

mijn vraag is kan de zoekgeschiedenis van de telefoon achterhaald worden door de router? kan dat ook als de zoekgeschiedenis van de telefoon verwijderd is?

4 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Voor je zoekgeschiedenis kun je ook bij google terecht:
https://myactivity.google.com/?hl=nl

Antwoorden (1)

Nee, als de zoekmachine https gebruikt (zoals google doet, net als veel andere sites), dan kan de router niet de zoektermen achterhalen die gebruikt zijn. Hooguit kan de router weten wanneer welke zoekmachine gebruikt is, maar dan is de vraag of dat nog terug te zien is in een log.
gvrox
4 jaar geleden
pukk
4 jaar geleden
de zoekgeschiedenis is van iPhone gewoon van safari. En het is verwijderd kan dat dan achterhaald worden door de router? Kan het bij safari van iPhone het achterhaald worden wat opgezocht is via de router als de geschiedenis oo de iPhone verwijderd is kan het dan nog achterhaald worden via de router als de geschiedenis verwijderd is in de safari van iPhone?
gvrox
4 jaar geleden
@pukk ik denk dat het zo goed als zeker uitgesloten is dat die geschiedenis terug te halen is via de router.
pukk
4 jaar geleden
Dus geschiedenis van safari die verwijderd is, kan niet meer achterhaald worden door de router?
gvrox
4 jaar geleden
@pukk nee. Waar ben je nou naar op zoek dat zo belangrijk is ? Misschien is er een andere manier om het te achterhalen.
pukk
4 jaar geleden
Nee ik ben niet ergens speciaal naar op zoek maar wilde weten of het mogelijk was om zoekgeschiedenis te achterhalen door de router als de zoekgeschiedenis gewist is in safari ik wilde weten of dat dan te achterhalen was.
pukk
4 jaar geleden
Mijn vraag is gewoon, kan de zoekgschiedenis van safari(browser van apple) achterhaalt worden door de router als in safari de zoekgschiedenis verwijdert is? Is dat mogelijk?
TurfGraver
4 jaar geleden
Nee. De zoek geschiedenis is niet op de router te achterhalen.
Ook niet als deze NIET op je iPhone (safari) verwijderd is.
gvrox
4 jaar geleden
Het is technisch al niet mogelijk voor de router om de zoektermen te zien (tenzij er fouten gemaakt zijn in de software van de browser of de zoekmachine), en de router heeft er geen belang bij om zulke gegevens op te slaan, en heeft meestal ook niet het geheugen om dat te doen.