Zou goeievraag even interessant zijn als er alleen goede vragen gesteld zouden worden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als alle vragen en antwoorden op het zelfde nivo zaten, dan zou er nog maar een klein select groepje overblijven. Juist door de grote verschillen in inzicht, kennis en achtergronden, maakt het zo leuk. De prikkel moet er blijven, juist door de verschillen. Natuurlijk zitten er wel een paar tussen met vragen waarvan je denkt ,moet dat nou? Maar juist hierdoor vallen de goede vragen juist op! En sta je weer op scherp. Hieruit blijkt dat de wat mindere vragen net zo belangrijk zijn dan de goede.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, ik erger me namelijk dood aan vragen waarbij de eerste reactie direct gekopieerd is van wikipedia en daarin álle informatie staat waarmee de vraag beantwoord is. Dus komt het er op neer dat de mensen zelf niet goed zoeken naar het antwoord. Ook vind ik die filosofische- en quiz vragen maar niks. Maargoed, dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat versta je onder goede vragen?

Toegevoegd op 21-04-2009 19:50:41
Sommige vragen lokken reacties uit, bij sommigen ben je benieuwd naar de reactie etc. Maar wat is daarbij een goede vraag. Ja, goede vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mee eens...
Wie gaat dan bepalen of dat nu een goede vraag is?

antwoord: nee het zou zeker veel interessanter worden als er alleen maar goede vragen gesteld worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stapje terug nemen.
Ja als alles gewoon meteen goed beantwoord wel ¡¡¡
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dan zou het een eliteclubje worden. En wat is een goeie vraag dan? Waarop maar 1 iemand een antwoord weet? Of 2 iemanden?

Nu is het voor elk wat wils.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik vind het nu een leuke site. Qua inhoud niets meer aan wijzigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alleen serieuze vragen zou de site wat ssir maken denk ik. Ik vind het nu een leuke combi tussen serieus en semi-serieus.