Wat is de meestgebruikte startpagina anno 2019 in Nederland?

op google kom ik er niet uit, te veel ruis...
Ik bedoel wat LeonardN zegt, als ik op met mijn zoekmachine de vraag intoets komt er van alles over startpagina.nl
Wat ik dus wil weten is met welke pagina de meeste browsers openen als het internet aangaat op de computer. Bij mij is dat Facebook

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
3.2K
LeonardN
5 jaar geleden
Ik denk dat de zoekpagina van Google het meestgebruikt is, en voor veel mensen die een browser gebruiken als Chrome en Opera zal het de browserspecifieke beginpagina zijn met vlakken die je zelf in kan vullen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien voor de hand liggend, maar wellicht www.startpagina.nl?

Antwoorden (1)

Je vraag zou moeten zijn. Welke url wordt het vaakst ingesteld als homepagina van een webbrowser.

Ik vermoed dat dit Google is. Zeker bik gebruikers van Google Chrome. Wanneer deze de pagina niet zelf instelt is dit automatisch Google. En in Chrome kan je sowieso vanuit elke pagina zoeken op Google via de adresbalk.
*bik = bij
Toegevoegd op 16 januari 2019 15:04: tekst