kan je Outlook ook in de oude layout bekijken?

sinds kort ziet het er allemaal heel anders uit, ik vind het geen verbetering; is het mogelijk om Outlook/Hotmail anders in te stellen?

5 jaar geleden
in: Internet
4.7K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet meer. Er is eerst een proefperiode geweest waarin je alvast de nieuwe opmaak kon gebruiken maar weer terug kon naar de vorige versie. Die periode is nu voorbij.

Maar het went snel, moet ik zeggen. Vooral omdat je het programma nu veel meer naar eigen smaak kunt aanpassen.
Amadea
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+Voor zover ik weet klopt dit.