Mag ik mijn eigen site hosten bij Telenet (server bij ons thuis)?

De titel zegt alles. Ik wil graag een raspberry pu gebruiken om mijninternetdomein aan te koppelen en niet te betalen voor de Hosting. Mijn vader vertelde me dat je vroeger geen server logt zetten bij je thuis en dat een raspberry pi gezien werd als server voor die doeleinden.

Is dit nog steeds verboden, of is dit toegestaan, of...

Dankjewel,
Jonas!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik host ook een site, en ik heb nergens problemen mee.
Als u wilt programmeren in HTML, raad ik ooowebhostapp aan.

Antwoorden (1)

Geen enkele provider doet moeilijk over een server thuis, zolang het verkeer maar geen onevenredige belasting voor het netwerk vormt.