Alle videos die ik op internet kijk zijn in zwart-wit hoe komt dat en hoe te fixen?

Alle videos die ik op internet kijk zijn in zwart-wit hoe komt dan en hoe te fixen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

De oorzaak kan van allerlei aard zijn. Maar in de meeste gevallen heeft dit met Adobe Flash Player te maken.
De oplossing is om eerst de hardware acceleratie in Flash af te zetten. De reden hiervoor is dat Flash de grafische kaart van de computer kan gebruiken om het afspelen van je video’s te optimaliseren. Dit kan conflicten veroorzaken tussen de computer hardware en driver apparatuur.
Ga naar YouTube en klik met je rechter muisknop op de video waar je problemen mee hebt.
Een pop-up venster verschijnt. Klik vervolgens op Settings.
Vink uit: Enable hardware acceleration.
Sluit de browser en herstart.

Het kan goed zijn dat je helemaal geen Flash instellingen tegenkomt. Dat wil zeggen dat je reeds gebruik maakt van YouTube’s HTML5 .
Verwijder in dat geval de cookies en cache van je browser.

Wat ook blijkt te kunnen helpen:
- Mogelijk zijn er AMD-instellingen op het bedieningspaneel die je kunt aanpassen (met name Kleurtemperatuur).
- Verwijder het stuurprogramma grafische kaart en installeren deze opnieuw in de veilige modus.
SimonV