Ik kan opeens geen tv meer terugkijken en ook geen Netflix op mijn iPad, hoe kan dat?

Alles werkte normaal, ik kon Netflix, NPO of Kijk.nl gewoon kijken op mijn iPad. Vanmiddag werkte dat opeens niet meer. Ik krijg een wieltje te zien op een zwart beeld. YouTube kan ik echter wel kijken en ook internet, email en Facebook werken normaal.

Waar kan dit aan liggen? Mijn modem is oud, wellicht is de verbinding zwak, maar ook als ik er vlak naast het modem staat lukt het niet. Ik snap niet dat ik wel gewoon YouTube kan kijken, maar Netflix en NPO niet. Hoe kan dat?

Ik ben een digibeet, dus moeilijke vragen over routers ofzo, die snap ik niet. Kan iemand mij in Jip en Janneke taal advies geven? Ik kan wel inloggen op de sites van Netflix en NPO, maar bij het afspelen gaat het mis.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.5K
dudemeister
5 jaar geleden
je kunt je provider altijd vragen of je een nieuwer type router wilt hebben, als je inderdaad een oud kratje hebt moeten ze jou daar aan tegemoetkomen

Het beste antwoord

Dat heeft dan zeer waarschijnlijk te maken met dat de iPad even doet om de site te laden, dat wieltje betekent dat ’ie moeite heeft met het laden van de site. En - als je YouTube het wel doet - ligt het niet aan de wifi. Als je een ander technisch apparaat hebt - zoals een laptop - moet je die eens gebruiken. Als die het wel doet ligt het aan de ipad. Je kan er helaas op je iPad niks aan doen, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank! Ik ga het proberen op een laptop. Mijn Ipad is vrij oud, zou het daar aan kunnen liggen? Moet ik dan een nieuwe aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik sluit inderdaad niet uit dat het aan je Ipad ligt, zeker als die al ouder is. Vaak trekken ze het dan niet meer.