Hoe zet ik uit dat langer indrukken van mijn home knop mij naar Google brengt?

Ik heb een Huawei p8Lite en ik heb ooit ingesteld dat als ik mijn home knop wat langer indruk dat ik dan een scherm van Google voor mij krijg. Dit is heel irritant want het gebeurt veel te snel en ik gebruik het haast nooit.
Ik kan niet vinden waar ik dit uit kan zetten, kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:
Ga naar Instellingen -> Apps.
Zoek naar de Google-app en klik erop.
Schakel hem uit en reboot je toestel.

Of ga naar:
Settings/apps/advanced/default app settings/assistance en voice input/assist app

Andere oplossing die ik vond:
Druk lang op de home-knop
-> blauwe knop in de rechterbovenhoek
-> drie stippen in de rechterbovenhoek
-> Instelling
-> drievoudige stippen in de rechterbovenhoek
-> Telefoon
-> Google Assistent, zet de schakelaar uit.
SimonV