Mag je verschillende kanalen hebben op youtube om geld te verdienen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.1K
LeonardN
5 jaar geleden
Ja, maar je kan meerdere accounts nemen per persoon. Of mag dat niet?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Limiet is er wel, 200 kanalen maximaal per account

Antwoorden (2)

Ja, er is geen limitatie op het aantal kanalen. Wel op wat voor content je erop plaats (dus geen content waar je geen rechten op hebt).
---
Er zou een zachte limiet zijn van maar liefst 2000 kanalen per account. Maar die limiet groeit als je meer subscribers krijgt. Ik kan me niet echt voorstellen dat iemand 2000 kanalen volkrijgt maar dat is bezijden het punt.

https://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/zlUTFuj8-c4
Toegevoegd op 29 mei 2018 18:53: tekst
5 jaar geleden
Ja dat kan,
maar je kunt maximaal 3 accounts per jaar activeren