Wat is een goede, goedkope nieuwsserver?

Mijn XLNed abbonement loopt binnenkort af.
Nu kan ik deze gaan verlengen maar er zijn erg vaak storingen waardoor een programma incompleet binnen komt of heel traag.

Eweka is niks voor mij, ik heb een 120 mbit lijn dus 50 mbit is me te traag.

Graag in dezelfde snelheids/prijs catagorie als Xlned.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
AWM
13 jaar geleden
50 mbit te traag? Pfffff, wat een megadownloader ben je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te traag, ach... als je zo'n verbinding hebt liggen wil je hem ook optimaal gebruiken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb XLned zelf ook gebruikt en ik had hier totaal geen problemen mee via een 100Mbit lijn.
Ik haalde zo'n 9-11MB per seconde binnen. Als programma's niet goed binnen komen dan ligt het aan de links die je ervoor gebruikt. Wees er zeker van dat de pakketjes die je binnen wilt halen voor 100% kloppen. Lees eventueel de reviews.

Het beste antwoord

misschien is dit iets voor je.
http://www.lightningusenet.com/nl/faq/index.php?#6

je kunt wel een 120 mbit lijn hebben maar haalt je download prog die snelheid wel ??
in 80% van de gevallen haal je die snelheid niet.
mocht het toch kunnen denk er is over om 2 newsservers naast mekaar te gebruiken (bij newsleecher kun je multi servers aan zetten)
ik zelf draai met eweka en lightning en dat loopt top