Kan ik deze site vertrouwen?

Op lockerz.nl krijg je punten door filmpjes te kijken, als je een bepaald aantal punten hebt, kan je iets kopen, maar dat is eigenlijk heel duur. Is dit te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

De meningen zijn er zwaar over verdeeld, de ene ziet het als een spam, de ander zweert bij alle wat hij/zij lief heeft dat ze t-shirts, spellen en zelfs consoles hebben ontvangen door simpel als invite punten te verzamelen, en deze in te wisselen tegen allerhande elektronica.

lees je maar eens goed in, zou mijn advies zijn.
Er staan legio links op google omtrent lockerz.com

begin maar alvast hier en let op "if it sounds to good to be true, than probably it is".

http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=4319&forum_id=15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee of je zoiets moet vertrouwen. Als het te gemakkelijk is om een prijs te winnen moet je het vooral niet doen. Toch is er een topic waarin blijkt dat men wel degelijke succes heeft met het Lockerz spaarpogramma/puntenprogramma. Misschien loont het de moeite om het topic met meningen van de gebruikers even door te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Installeer WOT voor Firefox (add in) en site adivsor voor internet texplorer

daar krijg je de mening van gebruikers van een site én tevens of de site zelf veilig is of niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag jezelf goed af, aangezien je je twijfels hebt
of het een goed idee is, om die filmpjes te kijken.
zeker als je door het kijken naar filmpjes, wat schiet jij er echt mee op behalve je tijd er aan geven, die punten krijgen
en dan nog iets kopen wat je in feite duur vindt.
volg je verstand en vertrouw svp op je eigen in-zicht.