Weet er iemand een goeie app die je kan downloaden zodat je muziek kan luisteren zonder internet?

Liefst niet downloaden & Spotify

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een app om muziek te luisteren moet toegang hebben tot een database, en die kun je alleen via internet benaderen (of eerst op je toestel installeren maar dan nog heb je daarvoor internet nodig). Mogelijk zijn er apps die een playlist genereren uit muziek die al op je telefoon staat, maar dat heeft dan weinig toegevoegde waarde lijkt mij.

Antwoorden (1)

Spotify, je kan al je muziek downloaden en dus luisteren zonder internet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
maar om die te downloaden zul je toch eerst internet moeten hebben ;-)
LeonardN
5 jaar geleden
"Liefst niet downloaden & Spotify"