Hoe log ik in met een ander Facebook account op tinder?

Ik wil tinder aanmaken via de app alleen als ik me wil registreren via Facebook staat er automatisch het account van iemand anders hoe log ik in op die van mij? Zie afbeelding! Groeten

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
3.6K

Antwoorden (1)

Zorg ervoor dat je op de app van Facebook EN via de browser van je telefoon op Facebook ingelogd bent op het account dat je aan Tinder wilt koppelen.
Zodra je de FB koppeling maakt kijkt hij waarmee je ingelogd bent, de ene app doet dit via de FB app, de ander via de FB site via je browser.
Controleer dus of dit beide goed staat.
Ritsuka