is er een effecten progamma voor imovie?

dat je effecten zoals licht flitsen en gewoon plaatjes erin kan stoppen die bewegen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
1.9K
dudemeister
6 jaar geleden
weet niet of at iets apart I, wel eens op YTube ene filmpje gezien hoe je bv bij een pistoolschot een ster en een wolkje in jouw film inpast, als je daar even zoekt vid je genoeg tips en trucs

Antwoorden (1)

Er is geen apart effecten programma, maar wel kun je door middel van plugins extra functionaliteit en effecten toevoegen aan iMovie. De top 5 gratis effect plugins staan in de bron vermeld.