Vroeger kon internet raadplegen op 5 m afstand van mijn b-box 2. Nu lukt mij dat niet mee. Waarom?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
6 jaar geleden
Ander apparaten welke op zelfde frequentie (kanaal) ook uitzenden?
fremar
6 jaar geleden
b-box aan vervanging toe denk ik,zijn ook niet meer van de jongste modellen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe lang is het geleden dat het nog wel kon? De aarde zet langzaam uit, waardoor de afstand nu groter zal zijn dan in het begin. Vijf meter van "vroeger" is niet hetzelfde als vijf meter nu.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je apperaat verouderd is of een virus denk ik dan