Wat is de beste Twitter iPhone-app, die al je tweets laadt?

Ik zit met een probleem: ik heb een Twitter-account, die ik niet altijd kan bekijken (als ik slaap, als ik op school ben). Het gevolg is dat als ik wakker word of terugkom van school, ik niet alle tweets in de app terug kan lezen (Tweetdeck laadt er max. 125, Twittelator max. 20, Tweetie laadt ze ook niet allemaal). En zin om de internetversie te gebruiken heb ik ook niet. Kortom, ik zoek een Twitter-app die na een dag afwezigheid alle tweets laadt van ná de laatste keer checken. Andere functies maken me niet heel veel uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Twitteriffic is fijn, vind ik :) Die laadt bij mij alle tweets die ik gemist heb sinds de laatste verbinding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohjah, en voor de computer heb ikzelf Echofon als app (maar dat is voor als je Firefox als internet browser heb) , die laadt ook al je tweets die je gemist hebt gewoon, heel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! Ik heb op m'n PC Firefox, dus 'k zal daar zeker naar Echofon kijken!