Is Windows Live Hotmail betrouwbaar?

Regelmatig komen berichten niet binnen,die door mensen wel verstuurd zijn.Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Op het moment hoor ik veel klagen over live hotmail en msn, dus ik vermoed dat de betrouwbaarheid zwaar te wensen over laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotmail is heel simpel te hacken. Ik heb het mijn ex heel vaak zien doen. Eng idee dus ik gebruik het zelden. Onlangs hebben ook de wachtwoorden van Hotmail en Gmail via een site op straat gelegen dus .....