Wie kan mij helpen om mijn advertenties op marktplaats beter worden gezien?

Op markt plaats heb ik 7 oude jaargangen van stripboeken staan, maar ze worden slecht bekeken!
heeft iemand tips hoe je je advertentie kunt promoten?
of laten opvallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Maak dezelfde advertentie gewoon nog een keer. Alles even copy-pasten. Als de nieuwe advertentie staat, verwijder je de oude.
Plaats de advertentie op zaterdagochtend. dan zien ze meeste mensen het, want in het weeknend is het het drukst op MP.

Soms duurt het even voor mensen reageren. Gewoon een kwestie van geduld. Advertenties worden vaak wel in de gaten gehouden. Men houdt bv bij of er druk op geboden wordt of niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar heeft marktplaats zelf mogelijkheden voor.
(Zie link)

Maar ja er staan er wel meer die niet bekeken worden.
Niet zo in trek denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achteraan in het rijtje van je ad staat "opvallen"....als je daarop klikt zie je wat je mogelijkheden zijn. Dat kost geld!
Het beste is je ad zeer geregeld opnieuw te plaatsten en je oude te verwijderen. Dat is gratis.
Maar boeken en aanverwante artikelen verkopen slecht helaas :-(
Succes!