waarom kan in internet firefox en chrome niet starten maar explorer wel?

ik kan internet crome en firefox niet starten, als ik er op klik dan laad hij wel maar dan stopt het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je bedoelt Google Chrome (denk ik).
Wellicht zijn beide programma's niet goed geïnstalleerd en moet je dat even opnieuw doen? Ik heb dat een keer gehad met Firefox (op een Windows XP laptop). Verwijderen via Configuratiescherm, en dan opnieuw installeren. Ik hoop dat het dan is opgelost. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand kan ruiken waarom ze niet starten zeker neit va hier. Maar opnieuw installeren heeft een kans van slagen maar bij FF is het dan wel beter om ook handmatig om profielen handmatig te verwijderen een fout daarin kan namelijk zorgen dat ook een verse installatie weer vastloopt op dezelfde oude fout. Met Chrome ben ik verder niet bekend. Maar het is wel curieus dat alles behalve IE niet wil werken dus er kan natuurlijk iets anders aan de hand zijn dan een probleem met FF of Chrome zelf.

Hier iig uitleg over hoe je FF volledig kunt verwijderen voor een schone herinstallatie.
http://kb.mozillazine.org/Uninstalling_Firefox

Hier is iig informatie te vinden over hoe je chrome volledig verwijdert.
http://www.brighthub.com/internet/google/articles/64763.aspx