Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik mijn internet icoontje terug onderaan mijn scherm ?

Het is aangeduid met twee >>, normaal kon ik van daaruit naar internet gaan maar ik heb het per ongeluk weggedaan. Wel kan ik mijn outlook en windows media player nog openen via deze weg.

13 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

- Even in je prullenbak kijken of die daar nog staat. En dan rechtsklikken -> Terug zetten

Anders op je desktop rechtsklikken, nieuwe snelkoppeling, en dan als doel de locatie van je web browser aangeven, bv voor mozilla firefox: '"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe"'

Toegevoegd na 18 minuten:
ah, op je werkbalk?
Het aangemaakte icoontje kan je dan gewoon met je muis aanklikken, ingedrukt houden en op de plek slepen waar je de link wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt op de balk naast de startknop?
Gewoon je Internet icoon van je bureaublad slepen op de balk.

Toegevoegd na 40 seconden:
En/of slepen naar >> wachten tot het opent en daar neer zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan deze via veel verschillende manieren terugkrijgen.
je kan de opties van hierboven gebruiken, dan wel:

- rechtermuisknop IE icoontje in je snelkeuze menu, kopieren en plakken op de desktop


als je het icoontje nergens kan vinden kan je ook via het start menu, zoeken optie kijken.. en internet explorer intypen
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt naast je startknop (meestal) een klont icoontjes van snelkoppelingen staan, ik heb er drie staan en de rest staat in een lijst die opduikt als ik op die >> klik. Dus het is de manier om meer snelkoppelingen op te nemen zonder dat je balk gelijk volloopt.
Als je op een blanco stukje van die balk rechtsklikt, scrollt naar 'werkbalken' en 'snel starten' aanklikt, zouden ze terug moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar start, en ga op het internet icoontje staan. hou de muis ingedrukt en sleep hem naar de taakbalk/waar je hem wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding