Ga over 2 dagen verhuizen en wil internet, maar dat duurt waarschijnlijk 3 tot 5 weken. Ik heb internet hard nodig, hoe kan ik dat het beste oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Een dongle aanschaffen en daarmee internetten, of kijken of je nieuwe buren een wifi-verbinding hebben waar je tijdelijk mee gebruik van mag maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de overbruggingsperiode een prepaid internet USB-dongle kopen. Die van T-Mobile heeft een maximum bedrag van 7 euro/dag. Bij de anderen moet je per Mb betalen en dat kan aardig oplopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een wi-fi kaart hebt, de buurt afscannen en hopen dat er een open netwerk zit. Als je naar Leiden verhuist, is dat geen probleem.

Toegevoegd na 4 minuten:
je kan ook naar de bibliotheek gaan, daar kan je gratis internetten. Wel een beperkte periode/dag.

Je kan ook naar de McDonalds gaan met je laptop en 1 koffie bestellen en dan wifi-internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ik kan je vertellen dat het echt geen succes is in leiden hoor freek.
mag dan gratis zijn, het kan maar zo gebeuren dat je een aantal weken geen internet hebt.
ik ben blij er geen gebruik meer van te hoeven maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Delluf doe je het zelluf, en Leiden moet je vermijden! ;-) Hangt natuurlijk er wel van af waar je woont in Leiden, maar ik weet zeker dat er een McDonald's is. Tja, afgezien van de Universiteit toch nog wel een stad met beschaving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vodafone is de beste (ik maak geen reclame mensen zijn volwassen en bepalen zelf wat ze doen.
Als je een mobiel met (onbeperkt) internet hebt kun je de mobiel aan vaak aan je PC/laptop koppelen en fungeert het als modem. Even in het instructieboekje kijken.
Doe ik vaak als ik op vakantie in een bungalowpark in Nederland ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dongel kopen, je hebt al redelijk snel internet voor een tientje per maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet kaart kopen,

maar voor kosteloze manier, zoek wifi in je buurt zonder wachtwoord daarop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat een aardige buurman zijn wifi tijdelijk met je wil delen tegen een vergoeding ?
Dus zoek even de dichtbijzijnde verbinding in je buurt.
met het sterkste signaal
waarschijnlijk je buurman
En vraag hem om de code en wees dan zo eerlijk om hem te melden dat wanneer jij weer aangesloten bent dat hij de code veranderd.
je zou per week kunnen afspreken ?
capthavoc