Als ik mijn google account wil verwijderen staat er dit?

ik neem nog steeds de volledige verantwoordelijkheid voor de kosten die voortkomen uit transacties die momenteel in behandeling zijn.

En dat moet ik dan aanvinken. Maar ik ben bang dat ik dan na een week brieven krijg met gigantische rekeningen die ik moet betalen ofzo... Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm niet dat ik weet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tenminste, ik heb nog nooit gehoord van Wallet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik daarmee niet meer op youtube kan dus heb ik een nieuwe aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dan is het toch klaar? En je oude account open je gewoon nooi meer.

Het beste antwoord

Deze waarschuwing is enkel om je ervan op de hoogte te brengen dat als je eventueel vanuit je Google-account een betalingsverplichting bent aangegaan, deze verplichting niet verdwijnt met het sluiten van je account.

Het wil dus niet zeggen dat je daadwerkelijk nog iets hebt lopen, maar mocht dat wel zo zijn, dan weet je dat je verplichtingen gewoon doorlopen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt;)

Andere antwoorden (1)

Zoals te zien is zijn er nog transacties in behandeling. Ik zou in godsnaam niet weten waarvan maar dat weet jij natuurlijk ook alleen. Ik zou dus nog even afwachten wat er gaat gebeuren en wanneer het opgelost is opnieuw een poging wagen tot het verwijderen van je account.

Je kan eventueel nog contact opnemen met Google, als je van geen idee hebt.