hoe kan ik de instelling veranderen dat ik kan zien dat ik eenemail heb?

ik kan niet zien of ik een email heb als ik de mailbox niet heb geopend heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
bamibal
13 jaar geleden
Je informatie is nogal summier. Wat voor mail heb je? Wat voor een computer?

Antwoorden (1)

Op sommige computers heb je een e-mailprogramma of een e-mailapp. Daaraan kun je bijvoorbeeld je hotmail e-mailadres koppelen. De e-mailapp kun je zo instellen dat het altijd automatisch aangaat zodra je computer is opgestart. Zo hoef je niet helemaal naar je hotmail. Dus kijk even wat voor programma's er op je pc staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Hoe weet je dat het om Hotmail gaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat ook "bijvoorbeeld je hotmail" - als voorbeeld dus. Anders moet de vraagsteller meer informatie geven.