Hardeschijf online van KPN mag ik daar ook backups opzetten?

Ik wil een abbo nemen op hardeschijf online, KPN heeft ook een speciaal abbo voor Backup online, ik kan toch een programma op de pc instaleren die automatsch een backup maakt en die (hardeschijf) online zet?
Aangezien ik het ook zakelijk wil gaan gebruiken moet ik wel weten of dit een "legale" constructie is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja hoor, daar is 't óók voor bedoeld. Het zal de KPN een zorg zijn met welke inhoud je je eigen schijfruimte vult. Zo lang je maar niet over je aantal GBytes heen gaat (maar dat kan gewoon niet - dan krijg je wel een foutmelding).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is geen probleem, echter je betaald per MB dus dat kost geld en het overzetten neemt veel tijd in beslag, feitelijk kun je beter een Nasserver in raid 5 aanschaffen. dat is veel sneller en op termijn voordeliger. Daarnaast in mijn ogen veiliger daar je nooit weet wat er met je data gebeurd als het buiten de deur is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hardeschijf online mag je gewoon gebruiken.

Back-up online is een optie waarbij je ook een back-upprogramma krijgt en daar betaal je extra voor. Maar Harde schijf online is alleen bedoeld voor data (in alle vormen). Dus jij mag gewoon data (dus ook back-ups) op de online Harde Schijf van KPN zetten!