Hoe verwijder ik mijn youtube video zonder inlog gegevens?

Hey,

ik heb in het verleden een video geupload die ik nu graag wil verwijderen. ik heb toegang tot die mail (die daar aan gekoppeld was) maar als ik met die mail op YouTube ga heb ik geen toegang tot dat kanaal. ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet om de video te verwijderen.
kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet,
Eric

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ga naar Youtube, klik op inloggen en geef aan dat je je wachtwoord hebt vergeten. Dan krijg je een e-mail waarmee je je inloggegevens opnieuw kunt instellen.