1. Log eerst in met je Gmail- of Google-account
2. Ga vervolgens naar https://myactivity.google.com/myactivity
3. Klik op het driepuntjes-menu in de blauwe balk bovenaan
4. Kies Activiteit verwijderen op basis van...
5. Vervolgens kies je een datum (Onbeperkt=alles).

Toegevoegd na 2 minuten:
Handmatig: ga met de muis op de betreffende zoekopdracht staan en klik op de delete-knop.

Toegevoegd na 3 uur:
Als het om Firefox gaat:
Type [CTRL] [SHFT] [DEL]
Kies in het dialoogvenster dat wordt geopend voor Alles
Vink bij Details alleen "Formulier- en zoekgeschiedenis" aan.
Klik daarna "Nu Wissen".
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
heb het uitgevoerd, maar de zoek geschiedenis blijft er in staan, het gaat om de zoekbalk van mozilla
SimonV
6 jaar geleden
Dat verandert de zaak.
Antwoord is aangevuld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het was al gelukt gewoon bij geschiedenis wissen een extra vinkje gezet, toch bedankt!
En nog een mogelijkheid:
- rechter muisklik op het pijltje dat linksboven op je googlebalk zit (terugbladeren)
- klik op 'volledige geschiedenis werergeven'
- klik op 'browsegegevens wissen'