kan ik zien welke email adressen er aangemaakt zijn op mijn ip adres?

ik wil graag weten wat voor email adressen er op ons adres zijn aangemaakt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
6 jaar geleden
Kan volgens mij niet
TurfGraver
6 jaar geleden
Als dit al vast gelegd zou worden staat dit op de server van de mail provider.
Daar kunt u niet bij en zij zullen dit niet zomaar vestrekken.

Antwoorden (1)

Dat kan niet.
Bij een email adres staat geen IP adres of fysiek adres genoteerd.
Je email adres is niet eens vast.
En je kunt je email vanaf elk willekeurig fysiek adres ophalen.
6 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Ik denk dat @opzoek letterlijk bedoeld welke adressen er AANGEMAAKT zijn via zijn IP. Als in: ik wil graag weten wat mijn kind / virus / buurman allemaal aan adressen heeft aangemaakt via mijn PC/netwerk.
Reddie
6 jaar geleden
@Ozewiezewoze, dan geldt nog steeds mijn antwoord, behalve het foutje:
"Je email adres is niet eens vast."
moet zijn:
Je IP adres is niet eens vast.
Dus dat is nergens geregistreerd.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Helemaal mee eens hoor!