ik zoek een vakantiehuisje met een ligbad op Marktplaats, hoe doe je dat?

als ik zoek met zoekterm “ligbad” krijg ik slechts 2 resultaten in de rubriek “vakantie”
https://www.marktplaats.nl/z.html?query=ligbad

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om een vakantiehuisje met een ligbad te vinden op Marktplaats, kun je het beste zoeken met de zoekfunctie. Voer daar de zoekterm 'vakantiehuisje met ligbad' in en klik op zoeken. Je krijgt dan een overzicht van alle vakantiehuisjes met een ligbad die op Marktplaats te vinden zijn.
Bronnen:
een maand geleden