Is amazon een veilige site?

ik wil op amazon een product kopen van ongveer 400 euro, kan dit veilig en krijg ik ook het echte
https://www.amazon.com/100-Aircraft-Carbon-Full-Face-Helmet/dp/B06XHV6Q1S/ref=sr_1_1?s=outdoor-recreation&ie=UTF8&qid=1496605604&sr=1-1&keywords=100+helmet+aircraft

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Antwoorden (1)

Amazon.com is een veilige site om iets te kopen.
Vergeet echter niet dat je bij deze helm invoerrechten, btw en hogere verzendkosten moet betalen.
"Free shipping" (Geen verzendkosten) geldt doorgaans niet voor het buitenland.

Toegevoegd na 11 uur:
Amazon.com is een Amerikaans e-commercebedrijf gevestigd in Seattle (Washington). Het was een van de eerste grote bedrijven die goederen over het internet verkochten en het werd opgericht in 1994 door Jeff Bezos.
In 2015 bereikt het bedrijf voor het eerst een omzet van meer dan 100 miljard dollar. De activiteiten zijn verdeeld over drie onderdelen:
- North America, de online verkopen maken ongeveer 60% van de totale omzet uit.
- International, met een omzetaandeel van ongeveer 30%.
- Amazon Web Services (AWS), een snel groeiende activiteit met een omzetaandeel van minder dan 10% in 2016.

Oorspronkelijk verkocht Amazon.com alleen boeken, maar later werd daar andere media aan toegevoegd en tot slot ook andere goederen. In 2015 was ongeveer een vijfde van de omzet media gerelateerd en dus zo'n 80% overige artikelen. AWS is een van de grootste aanbieders van clouddiensten ter wereld. In 2016 leverde deze activiteit een bijdrage aan de omzet van 12 miljard dollar.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En dat de invoerrechten ook over de verzendkosten en de BTW nog eens over dit totaal worden berekend. Even rekenen.
TurfGraver
6 jaar geleden
Totaal kom je rond de 500 euro uit....