Hoe kan het dat ik zo weinig verdien op Youtube?

Ik heb ruim 30.000 weergaven per dag en er wordt gemiddeld 3 minuten per persoon bekenen, maar alleen is het gemiddelde qua geld €0,30 cent per dag.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Internet
Erna55
6 jaar geleden
Het hangt blijkbaar af van het soort advertenties die aangeklikt worden. http://www.geldverdienen.nl/youtube/
----Youtube advertenties brengen gemiddeld €0,30 tot €4,00 op per 1000 views. Wat je precies verdient hangt af van het onderwerp van je advertenties en van hoeveel kijkers op de advertenties klikken.
De verdiensten worden uitbetaald via Google Adsense, en het uitbetalingsminimum is daar 70 euro. Dat maakt duidelijk waarom deze optie niet interessant is voor kleine YouTubers.
Brengen jouw filmpjes niet bijzonder veel op en verdien je daardoor maar €1,00 per 1000 views? Dan heb je 70.000 views nodig om je eerste uitbetaling te behalen. Met 100 views per dag duurt dat bijna 2 jaar..---

Antwoorden (1)

Omdat youtube zelf ook betaald word.
Enzoknol bijvoorbeeld heeft 16miljoen weergaven per maand (zal wel wat meer zijn)
En hij verdient er veel mee.
Het verdient niet heel veel ,tenzij je heel bekend bent zoals enzoknol