Ieder niveau biedt extra voordelen

Niveau 1: 0+ punten
Ontvang al het nieuws via de maandelijkse nieuwsbrief.
Doe mee aan door Google gehoste workshops en Hangouts.
Laat zien wat je waard bent in exclusieve wedstrijden voor Local Guides (alleen in bepaalde landen).
Neem deel aan discussies op Local Guides Connect.

Niveau 2: 5+ punten
Krijg als eerste toegang tot nieuwe Google-producten en -functies.
Promoot je eigen bijeenkomsten op de Local Guides-agenda.

Niveau 3: 50+ punten
Val op met je Local Guides-badge op Google Maps.
Kom in aanmerking voor promotie van informele community's.

Niveau 4: 200+ punten
Kom in aanmerking voor weergave op de officiële online kanalen: Google+, Facebook, Twitter en meer.

Niveau 5: 500+ punten
Kom in aanmerking voor deelname aan tests en probeer nieuwe Google-producten en -functies uit voordat ze op de markt worden gebracht.
Meld je aan voor deelname aan de top voor Local Guides met niveau 5.
SimonV