mijn laptop werkt traag en hoe komt dat?

het duurt erg lang om een webpagina te openen en ik hoor dan soms iets "ratelen" alsof er een programma bezig is met iets...
kan dat de reden zijn dat mijn laptop zo traag is en hoe kan ik ergens vinden wat er bezig is?

7 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die vraag is hier al eerder eens gesteld: http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/vraag/12450/mogelijke-oorzaken-trage-computer

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je dan een oude laptop. Ik verzoek je om bij een computerwinkel te vragen wat er aan de hand is. Het kan ook zijn dat je laptop geen goede verbinding met internet heeft en daarom heel lang over alles doet. Kijk even naar de verbinding en ga anders naar een computerwinkel. Check ook even hoe oud de laptop is.