Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op youtube een filmpje zet waar bijvoorbeeld iets van transformers 3 in staat kan die dan verwijderd worden door copyrights enzo?

Ik wil een filmpje op youtube zettenn met iets van transformers 3 erin maar vroeg me af of die dan verwijderd kan worden. Kan dit en hoe kan ik het voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
409

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat kan zeer zeker. Er verdwijnt regelmatig filmpjes, muziek van youtube omdat het materiaal met copyright op staat. Filmpjes van Formule 1 bijvoorbeeld blijven nooit echt lang staan, hooguit wat ouder materiaal. Daar zorgt de FOM dan voor.

Ook muziek kan er afgehaald worden, of alleen toegankelijk vanuit een bepaald land.

Ik lees wel eens dat filmpjes gespiegeld op youtube gezet worden, zodat het meer moeite kost om te achterhalen of er copyright op zit ofzo, maar daar ben ik niet 100% zeker van, maar ja, je filmpje kan snel verwijderd worden, hopelijk kun je hier wat mee, succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding