Hoe krijg ik voor elkaar dat Justin Bieber mij volgt op Twitter of Hyves?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken Justin Bieber niet, maar ga er maar van uit dat als hij bekend is er diverse figuren zich op tweeter uitgeven als Justin Bieber. Dus ja, van wie wordt je dan vriend.

Het beste antwoord

Vraag het hem zelf op Twitter zou ik zeggen.

Ik zat toevallig op zijn Twitterpagina, omdat ik iets gelezen had over doodsbedreigingen van zijn fans richting een vrouw waarmee hij een praatje gemaakt heeft tijdens een diner in het Witte Huis. Ik zag dat hij soms mensen die hem dat gewoon vragen inderdaad gaat volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow m. Ook al helemaal in de ban van Justin Bieber?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar ik las dat zijn fans (diezelfde meisjes van een jaar of 8, 9) een volwassen vrouw met de dood bedreigd hadden vanwege een of andere ontmoeting tussen haar en Bieber.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, wat willen ze daarvoor meenemen? Waterpistooltjes, katapults en GI Joe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/483468/2010/05/14/Justin-Bieber-blijft-voorlopig-single.dhtml Ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje wat een kapsel... staat de vraag nog open hoe je zo'n kapsel kunt krijgen? Daar kan ik wel wat tips voor geven denk ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord omdat je Justin Bieber ook zo leuk vind.

Andere antwoorden (4)

Uitnodigen en dan maar wachten of hij je accepteert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen echt antwoord maar wel een goeie als je met hem contact wilt....... : ga rondneuzen op zn myspace site : daar lopen veel van zn vrienden rond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vriendjes met hem worden. Als je hem uitnodigt, moet je zorgen dat je regelmatig over hem twittert.

Maareh.. Waarom zou je dat uberhaupt willen als je hem niet kent (behalve wellicht van een clip)? Heb je niet veel meer aan echte vrienden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hyven zal waarschijnlijk niet gaan lukken, dat doen we alleen in Nederland. Met Facebook maak je meer kans. Post iets ontzettend leuks op zijn pagina en wie weet...