Kun je op youtube een soort van mapjes maken en daar verschillende afspeellijsten in zetten?

Ik ben op youtube filmpjes aan het zoeken van de mosconi cup 2008 (poolen) en wil de filmpjes van de wedstrijden op de verschillende dagen per dag in een soort van mapje zetten. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dit kan.

volg deze stappen.

- Log in @ youtube.
- Dan houd je de muis op jou accountnaam rechts bovenin.
(niet klikken)
- Dan zie je verschillende opties.
- Je klikt op: "Afspeellijsten".
- Hij zal waarschijnlijk zeggen dat je die nog niet hebt.

nu kun je zelf kiezen.
Klik op "probeer" (is niet te missen hoor. Valt meteen op).
Dit staat er alleen als je nog niet eerder een afspeellijst hebt gemaakt.

Anders klik je op "NIEUW" en dan "afspeellijst".

Succes!

( klik even op de plaatjes hieronder.. laden duurt blijkbaar erg lang. Dan is het duidelijk uitgelegd door middel van screenshots)