Ben ineens de verbinding met wifi kwijt met mijn laptop,hoe kan ik deze weer herstellen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
1K
TurfGraver
7 jaar geleden
Opnieuw inloggen of router resetten.

Het beste antwoord

Check eerst eens of je op de laptop zelf per ongeluk een schakelaar hebt omgezet om wifi uit te zetten. In dit geval zou je ook geen andere wifi netwerken in de buurt meer kunnen zien. Als je wel andere netwerken ziet, maar niet die van jou, probeer dan inderdaad eens om de router te herstarten.
gvrox
7 jaar geleden
samaiphon
7 jaar geleden
gewoon laptop uitzetten en opnieuw opstarten.
hij zoekt dan opnieuw naar je internetverbinding