Hoe zit het met hotmail, pop3 en wachtwoorden?

Sinds kort is er een Hotmail e-mailadres naar mij overgedragen, maar in tegenstelling tot mijn voorganger, wil ik het graag combineren in mijn Windows Live Mail programma.
Het was een hoop gedoe om de juiste pop3 en smtp instellingen te krijgen, zodat er geen foutmeldingen meer zijn, maar nu krijg ik plotseling de melding dat het wachtwoord niet meer klopt.

Ik heb het meerdere malen gecontroleerd, het wachtwoord dat ik gebruik is wel correct. Ik heb ook de gebruikersnaam meerdere malen gecontroleerd en heb hier het e-mailadres voor gebruikt.

Ook na een lange zoektocht op Google en tussen de help files, kwam ik helaas niets verder. Hopelijk zit er iemand die de situatie kent en mij de waarschijnlijk simpele steek in het verhaal kan uitleggen.

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hotmail is een e-maildienst die gebruik maakt van POP3-protocol om e-mails te verzenden en ontvangen. Om toegang te krijgen tot je Hotmail-account heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Bronnen:
2 maanden geleden