Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan ergens een soort attene voor mijn laptop kopen, maar word mijn internet daar beter door of niet?

Of word alleen het bereik vergroot?

Toegevoegd na 2 minuten:
*antenne

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je wireless internet hebt, dan kan het zijn dat je ontvangst verbeterd wordt. Maar een ketting is zo sterk als de zwakste schakel, en dat geldt ook voor wireless internet: het traagste component in de keten bepaalt hoe snel jouw internetverbinding is. Als die zwakste schakel bij jou de ontvangst is, dan heb je een verbetering. Maar waarschijnlijk is dat niet het geval en zijn er andere oorzaken voor een slechte internetverbinding.
(Lees meer...)
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de duidelijke uitleg +

Andere antwoorden (3)

als je geen wifi hebt kan je een usb stick kopen

http://www.pixmania.nl/nl/nl/11067/xx/xx/440/9/criteresn.html

als je wifi hebt en je wil je onvangst versterken helaas:

http://www.goeievraag.nl/vraag/wifi-antenne-versterken.21841
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je snelheid zal niet toenemen, diewordt o.a. in de wijkcentrale afgeknepen.
Wanneer je signaal sterk is zul je minder lol (lost of lines) meemaken en een stabielere verbinding ervaren.
Als je een snellere (meer bandbreedte) verbinding wil dan kun je contact opnemen met je povider voor een ander pakket.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt op een laptop geen antenne aansluiten op de ingebouwde Wifi-kaart. Tenzij je de laptop opensloopt.
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de router dan :)
AWM
13 jaar geleden
Ja, daar kun je soms een antenne aansluiten die beter versterkt. Soms. Als je een extern sprietje hebt dat je eraf kunt schroeven, dan kun je zo een beter antennetje op de coax-connector aansluiten. Het mag eigenlijk niet, maar een kniesoor die daarop let.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding