Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoort mijn internetsnelheid sneller te zijn dan dat het nu is of is het nou eenmaal zo? Ik heb de ziggo speedtest gedaan maar weet niet of hij klopt

Als ik een film via een torrentprogramma download kom ik met geluk op de 1.5 mb/s en uploaden hooguit 65 kb/s.. Klopt dat wel met de uitslag van de speedtest die ik hier heb geplaatst?
Ik heb internet van Ziggo Z2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
980
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de snelheid van de andere partij.... Als zij minder aankunnen gaat het op hun (slome) snelheid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor een onafhanelijke test beter: speedtest.nl gebruiken.

Als je files shared dmv een torrent ben je afhankelijk van de "andere kant" Je kan wel een downloadsnelheid hebben van 10 Mbps maar als de "andere kant" maar met 1 Mbps UPload, kan je nooit meer dan dat downloaden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt niet afgaan op downloadsnelheden via Bittorrent omdat de bottleneck niet je eigen verbinding of computer is. Om te kijken hoe snel je verbinding echt is kun je speedtest.net gebruiken. Om snel te downloaden is het beter om bijvoorbeeld met spotnet te downloaden van usenet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding