Hoort mijn internetsnelheid sneller te zijn dan dat het nu is of is het nou eenmaal zo? Ik heb de ziggo speedtest gedaan maar weet niet of hij klopt

Als ik een film via een torrentprogramma download kom ik met geluk op de 1.5 mb/s en uploaden hooguit 65 kb/s.. Klopt dat wel met de uitslag van de speedtest die ik hier heb geplaatst?
Ik heb internet van Ziggo Z2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de snelheid van de andere partij.... Als zij minder aankunnen gaat het op hun (slome) snelheid.

Het beste antwoord

Voor een onafhanelijke test beter: speedtest.nl gebruiken.

Als je files shared dmv een torrent ben je afhankelijk van de "andere kant" Je kan wel een downloadsnelheid hebben van 10 Mbps maar als de "andere kant" maar met 1 Mbps UPload, kan je nooit meer dan dat downloaden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kunt niet afgaan op downloadsnelheden via Bittorrent omdat de bottleneck niet je eigen verbinding of computer is. Om te kijken hoe snel je verbinding echt is kun je speedtest.net gebruiken. Om snel te downloaden is het beter om bijvoorbeeld met spotnet te downloaden van usenet.