Hoeveel bezoekers heeft startpagina nog in 2016?

forums zijn gestopt rond 2014 ? zie geen update meer rond deze tijd . alleen bij Nieuws,Weer, Verkeer,Verzekeringen ? is het voorbij met startpagina ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het bereik van Startpagina staat vermeld op de site van Sanoma.nl, het moederbedrijf van Startpagina.nl. Hier valt het volgende te lezen:

Bereik
Pageviews
Facebook volgers
4.600
Twitter volgers
2.200

Bovenstaande zijn maandcijfers. Daarnaast staat op het profieloverzicht dat GoeieVraag nu onderdeel is van Startpagina en een uniek maandbereik van meer dan 5 miljoen heeft met 10,5 pageviews per maand.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ow, en ik zie nu ook de comment van SimonV. Dus het bereik zit wel snor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
En de forums dan? Zijn die volledig dood?