Kun je op wix.com ook pagina's van bijv. Word aan een pagina linken?

Ik wil via een hyperlink een zelfgeschreven stuk van Wordpad aan een pagina op mijn website linken. Ik wil er liever geen extra pagina bij maken op mijn website, anders lijkt het zo vol. Weet iemand of dat kan: op Wix hyperlinks maken naar stukken op Word/Wordpad?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja, je kunt aan een hyperlink linken wat je wilt bij Wix.com.
Als je linkt, zul je toch een extra (Wordpad-)pagina op je website moeten zetten.
In je hyperlink verwijs je dan naar deze pagina.
SimonV