mag je op youtube een video plaatsen hoe je iets gratis krijgt?

Als ik een video wil zetten op youtube over hoe je bijv camtasia studio gratis de full version krijgt, mag dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

YOUTUBE.NL:

Respecteer het auteursrecht. Upload alleen video's die je hebt gemaakt of waarvoor je voor het gebruik toestemming hebt. Upload dus geen video's die je niet hebt gemaakt en gebruik geen inhoud in je video's waarvan iemand anders het auteursrecht bezit voordat je hiervoor toestemming hebt gekregen. Dit kunnen audiotracks, delen van auteursrechtelijk beschermde programma's of video's zijn die door andere gebruikers zijn gemaakt. Raadpleeg onze Tips over auteursrecht voor meer informatie.

Nee dat mag niet. Toch zie je ze veel omdat youtube niet elke video gaat checken op auteursrechten, echter als de video woord gemarkeerd of een auteur aanklacht doet tegen youtube zie je ze binnen ze kortste dagen(uren?) al van youtube geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik ben pas een kanaal begonnen en wilde toch even zekerheid dat ik straks niet geblokkeerd wordt :) ik dacht het zelf ook al, maarja toch even zekerheid
Dankje

Andere antwoorden (1)

Officieel niet, maar YouTube verwijdert de video waarschijnlijk ook niet.